viernes, 19 de diciembre de 2008


Pablo Sebastián habla desde A Mezquita

"Al principio cuando las hordas de Sei Persei nos capturaron a Parada y a mí mismo en el Puerto de la Canda las pasamos canutas. Nos metieron en una "ratoeira", que es un cubículo de argamasilla de 1,50 x 1 metros, .estaban enterradas Y solo tenían un bujero para entrar y salir con forma de puerta, por la que apenas entraba la luz y el aire. Los presos estaban de rodillas,con unahumedad insoportable y sometidos a todo tipo de vejaciones por los secuaces de Persei. Nos sacaban a hacer nuestras necesidades cada tres días y nos daban una ración de fabes diaria y una Mirinda de limón, supongo que caducada.".

"Afortunadamente no tengo nada que ver con el ministro Sebastián".

Y haciendo un gran esfuerzo, matiza en galego:

"Tareka-Cid ten os días contados como portavoza-adxunta de Persei,dice que non é o suficientemente agresiva. Fichou a Jiménez Losantos para portavoz titular e deulle un programa divulgativo de fundamentalismo islámico na emisora que a organización tén na Canda. Nos intermedios do programa toco o piano . E a Parada puxéronno en liberdade pos Persei manifestou que: "no me sirve para nada".

1 comentario:

Anónimo dijo...

Sí, sigue, sigue......
Mellor este relato que o dos cans.
Teño que correxirte, as ratoiras estaban enterradas e soio tiñan un oco para entrar e saír con forma de porta, pola que apenas entraba a luz e o aire. Os presos tiñan que estar de xeonllos,nunha humidade insoportable e sometidos a todo tipo de vexacións polos secuaces de Persei.
Mira como quedou o Sebastián. Que cara se lle puxo. Non digamos a de Parada, que louqueou e deixou coleta e "Mosca" portuguesa na barbilla.