viernes, 12 de diciembre de 2008

VÍDEO INÉDITO DE LOS BEATLES "GET BACK"

Sí, definitivamente nos educaron, nos enseñaron a soñar, a sentir, a amar, a componer la banda sonora que de alguna manera elegimos para nuestras vidas.

Hablar de los Beatles es hablar del grupo mas influyente que jamas ha existido en la música rock, los Beatles revolucionaron la música ( y no solo la música) crearon estilos, progresaron como artistas; cada disco es una aventura, cada disco es un terremoto de melodias y pensamientos, los Beatles inentaron plasmar en las canciones todo aquello que fluía por su imaginación. La pareja de compositores Lennon/McCartney sin querer ser subjetivo ES LA PAREJA MAS CREATIVA que ha dado el Rock y por si no fuera poco los Beatles disponian también de George Harrison, un genio a la sombra de los dos y Ringo Starr el bateria simpático adecuado para estar en un grupo como los Beatles.

Este video inédito pertenece a las sesiones de de su último album "Let It Be" y en el podemos comprobar también el virtuosismo del quinto beatle: el maravilloso pianista recientemente fallecido BILLY PRESTON.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

CONTRA TODA OPINIÓN AMO A PAUL!!!!!!

Anónimo dijo...

Pois eu son fan de John. Parésceme o máis innovador e revolucionario. Paul era unha nena pija...

Anónimo dijo...

Eu prefiero aos Rolling Stones. !E que nadie me chame hortera!!!!!.

Anónimo dijo...

Vai po carallo!
Os amargados sociais son dos Rolling. Gostanme os Rolling pero son unha pantalla: nunca foron rebeldes e no fondo son unha copia dos pais do rock´nroll: Chuck Berry e do blues: Muddy Waters.
Os Rolling son menos rompedores a nivel musical e anivel da cultura pop e do movemento hippy que os Beatles.
Quédome sen dúbida cos Beatles que é cando a música moderna chega as máis altas cuotas de calidade e imaxinación. Dixen!

Anónimo dijo...

!Para fundamentalista xa nos chega ben Persei!.....Tí nunca o fuches.

Xa me esquecía. !Gústame moito Mark Knopfler! y me trae al fresco que me llamen hortera.

Anónimo dijo...

Argimiro Marknopfler si que é unha horterada. Vino en Balaidos e aburriume, pero bó. para gustos hai colores. Respeto o de MarKpnofler como respeto o que lle guste Cañita Brava.

Anónimo dijo...

Se o fuches a ver a Balaidos é por que che picaba a curiosidade.
Mira non entendo nada de música. Me gusta ou non me gusta. Gústame Knopfler como me pode gustar Cohen.
Gústame a novela rusa do XIX, como me gusta Bertrand Russell..... depende da hora e do momento.
Pero compararme ao Argimiro con Cañita Brava e como comparar a Visconti con Ozores(director).
*Nada como "A formiga no carreiro" do Ceca Afonso.¿Acórdaste?.

Anónimo dijo...

Ringo no solamente era un batería simpático, era un cuarto del todo, y solo funcionaba si estaban los cuatro músicos.
amo a los beatles!!!
(tengo un amigo que dice que doñaMerceditas se parece a Paul McCartney)

Anónimo dijo...

"Aformiga no carreiro" estaba nun disco de ALFONSO JOSÉ que se chama "O CORO DOS TRIBUNAIS" e é unha maravilla, pero portrugueses quédome con FAUSTO "Se tu fores ver o mar" e en galego con EMILIO BATALLÁN "Eí ven o maio" (q´´e bó disco".
A traiectoria de Cañita Brava é máis fulgurante que a do Agemiro Marcknopfler.
Fodere! meclar a Cañita Brava con Bertrand Rusell é iconexamente imposible.
O agnosticismo humanístico de Rusell gió qa miña vida durante moito tempo agora son máis de Spinoza.

Anónimo dijo...

Pensei que a Formiga era do Ceca; !como todos son Afonsos!.... Escoito música portuguesa tódalas mañás nunha emisora de Lisboa(RFM)da miña casa ao traballo pero nada rebuscado, soio o que poñen(Joao Pedro Paes,Mafalda Veiga,Jorge Palma etc.)e pouco vale. Por certo acabo de vir de alí, de mercar porcelana de Vista Alegre, que esa sí me gusta. Xa fai anos que non leo a Rusell. Hoxe estou e releer a Marcuse:"El hombre unidimensional". Para a semana empezarei con: "Curso de Economía Aplicada" escrito por Xovino Tinto.

Anónimo dijo...

Haber Pipi se me aclaro. Creo que tiña razón. O Zeca Afonso(José Afonso)o de "Grándola Vila Morena" foi o que compuxo "A formiga no carreiro" no disco O CORO DOS TRIBUNAIS. Confundinte ó escribir Ceca e non Zeca. Polo que teño entendido Zeca chámanlle aos Josés en Portugal. E a José Afonso coñécese tamén como Zeca Afonso.
Corríxeme se non é así.